06/09/2017

IT’er van Nederlands-Belgische Ahold-Delhaize wint Tesla bij IGEL

IGEL Technology, toonaangevend leverancier van krachtige endpoint management software, IGEL™ Linux-aangedreven thin clients, zero clients en all-in-one thin client-oplossingen heeft tijdens de VMWare beurs in San Francisco deze dagen een Tesla model 3 auto cadeau gegeven aan een IT-manager van het Nederlands-Belgische bedrijf Ahold-Delhaize. Deze prijs werd verloot onder IT-managers die deelgenomen hebben aan een presentatie, onderzoek en demoversie van de IGEL beheersoftware voor multi-client omgevingen.

“Daar waar we dat in Europa niet zo gewend zijn, pakken onze IGEL collega’s in de VS groots uit met promotie-acties tijdens belangrijke IT-evenementen. Het is dan wel erg leuk dat juist een IT-manager van een van onze meest vooraanstaande organisaties uit de Benelux zo’n prachtige prijs in ontvangst mag nemen. De IGEL keuze voor een Tesla is natuurlijk niet voor niks. De IGEL thin client werkplekomgeving waarin verschillende devices worden beheerd wordt ook gedreven door software. Bovendien zijn thin clients de meest duurzame werkplekoplossingen van onze IT-industrie. Zoals dat ook geldt voor Tesla in de autoindustrie”, vertelt Hans Vogel, Country Manager Benelux van IGEL Technology.

Tijdens de meerdaagse VMWare expositie in California in de VS heeft IGEL de kleinste thin client ter wereld gelanceerd; met de IGEL UD Pocket in het formaat van een USB-stick kunnen Apple Mac gebruikers moeiteloos en veilig switchen van hun lokale Mac-omgeving naar werken vanuit een thin client omgeving uit de cloud. De IGEL UD Pocket kan, net als alle andere producten met IGEL OS, worden geïntegreerd in de IGEL Universal Management Suite (UMS), een gecentraliseerde en veilige remote management console die organisaties volledige controle geeft over hun multi-client werkplekomgeving. Verder heeft IGEL de nieuwe ´Asset Inventory Tracker´ gelanceerd. Daarmee krijgen IT-organisaties  realtime inzicht in alle verschillende type apparatuur die verbonden is met de IGEL thin client werkplekomgeving.

IGEL UMS kan kosteloos worden gedownload op http://www.myigel.com.