12/04/2016

Toshiba versterkt verkoopteam

Geert van de Laak benoemd tot Sales Manager Corporate Business Benelux

Toshiba Information Systems Benelux heeft Geert van de Laak (34) per 1 april jl. aangesteld als Sales Manager Corporate Business Benelux. In zijn nieuwe functie is Van de Laak verantwoordelijk voor de corporate sales in de Benelux en de aansturing van het verkoopteam van de leverancier van portable computers en toebehoren. De focus ligt daarbij naast de zorg voor businesspartners en klanten vooral ook op de zorg voor een succesvolle marktbenadering.

Van de Laak heeft een interne overstap gemaakt. Vanaf 2012 was hij Account Manager Business-to-Business bij Toshiba Information Systems Benelux. In die hoedanigheid was hij verantwoordelijk voor de omzet bij een aantal belangrijke businesspartners en klanten in Nederland. Voordat hij bij Toshiba in dienst trad, werkte Van de Laak in diverse sales- en marketingfuncties bij onder andere Kompro, Panasonic en VIP Packaging.

In zijn nieuwe functie ziet hij volop kansen om de business van Toshiba de komende jaren verder te laten groeien. “Met onze nieuwe ‘Make IT Work’-propositie hebben wij een stap in de zakelijke markt gezet die zeker zijn vruchten zal afwerpen. De recent door ons gelanceerde producten en oplossingen komen optimaal tegemoet aan de eisen en wensen van de markt. Ik kijk ernaar uit om op basis daarvan de banden met onze businesspartners te versterken en samen met hen onze klantenset te vergroten.”